Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Múzeum

2009.07.10. 22:11 - Vikicicca

Szonja életében először volt múzeumba. A nagytétényi Kastélymúzeumba vittem el egy barátnő-kolléganőmet. Így persze Szonja is velünk tartott. Nagyon álmos volt, szinte egész nap nem aludt semmit, így a kiállítás első részét a földszinten végigaludta. Oda be tudtunk menni babakocsival is. Viszont az emeletre menet már kiszedtem őt a kocsiból és kenguruba tettem. Persze felébredt, de egész jól viselte, sőt még nézelődött is. Főleg a nagy csillárok tetszettek neki!

A jó az egészben az volt, hogy nem volt meleg, sőt eset tkicsit az eső is. Lefelé még nem kellett ellene védekezni, de kifelé jövet a babakocsira rátettem az esővédőt. Most először használtuk, azt sem tudtam, hgoy hogyan kell feltenni. Nem egy ördöngösség. Viszont marha nagy, de sebaj, legalább véd mindenhol. Legközelebb kipróbálom, mert szerintem én is beleférek még! :D

Lett egy új szobor is a kertben:

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr751246625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása