Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Felicitas csomagok

2009.03.11. 20:47 - Vikicicca

Még az első terhesgondozáson kaptam egy tanácsadó könyvecskét a védőnőtől, amit a FElicitas adott ki. Nagyon jól összefoglalva van megírva minden a várandóssággal kapcsolatban. Volt benne egy kupon, amivel ki lehetett váltani egy várandós csomagot. Persze erről lemaradtam, mert gondoltam, hogy még egy csomó időm van rá, de közben ugye a kicsi másképp döntött. Ráadásul a Szent Imre kórházban kaptam volna a szülésnél is egy csomagot tőlük, de a SOTE-ban nem kaptam. Így írtam nekik levelet, hogy lemaradtam ezekről és hogyan kaphatnám meg legalább a babagondozási tanácsadójukat. Akkor írta a csaj, hogy mindkét csomagot megkaphatom tőlük most. Úgyhogy kedden elmentünk érte a kicsivel, mert nincs innen tőlünk messze a cég. Ezek voltak a csomagban:

Várandós csomag tartalma: 

1 kiscumi

1 aventes tartó pohár

1 mecsek tea próbacsomag (5 filter)

1 pampers pelenka

1-1 intim szappan próba férfinak és nőnek

1-1 babycoccole cég által gyártott cuccokból termékminta (hidratáló tej, babafürdető, sampon)

1 chicco melltartóbetét

1 nivea termékminta csomag (van benne egy nagyobbacska krém és pár minta)

1 Szentkirályi babavíz (0,5 l)

mindenféle tájékoztató füzet (avent, pampers,sába, mecsek, mam,johnsons, homeos szoptatás..stb)

 

Szülési csomag: (jó nehéz)

1 Tide super plusz 400 g-os mosószer

1 Johnsons csomag (1 300 ml-es babfürdető, 1 24 darabos popsitörlő, tájékoztató füzetek)

1 pampers csomag (2 db pelenka, 12 db-os popsitörlő, tájékoztató füzet)

1 Vanish oxi action termékminta és tájékoztató füzet

Aegon tájékoztató és rajta két darab egyszer használatos homloklázmérő

1 Sudocrem popsikrém (15 ml-es) (persze nemrég vettem és tök drága)

Nestle csomag ((táplálási napló, kiskanál, bébi az autóban matrica)

Otp-s fényképtartó fából

mecsek tea próbacsomag

nivea csomag ( egy nagyobbacska krém és pár minta)

Hipp csomag (előke, bébi az autóban matrica, pár teaminta és egy kupon, amivel 4 hónapos korban kapunk újabb csomagot tőlük)

babagondozási tanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr70996632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jutka711 2010.07.06. 20:43:33

Elolvastam, hogy mi van a várandós csomagban. A miskolci Tégel áruházban 2010.07.01.-én váltottam be a kupont és csak a cumi, az Avent pohár, a tea, törlőkendő, fogkrém és pár ismertető füzetecske volt benne. Sem pelenka, sem melltartóbetét sem fürdető, stb. Nagyot csalódtam. Bízom benne, hogy a babacsomagban tényleg az lesz, amit ígértek. Vagy ez is csak reklámfogás? Találomra csomagolják? Változó mi kerül bele?

Vikicicca 2010.07.07. 14:48:29

@jutka711: Szia Jutka!
Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ki támogatja őket! Azért remélem, hogy a szülési csomagod nem lesz csalódás! Boldog felhőtlen babavárást! Gyors, problémamentes szülést!

dina9865 2010.07.10. 11:57:25

Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy Avent pohár, tea, törlőkendő (ami mellesleg ki volt száradva), fogkrém és kis füzetecskék volt benne. Semmi más! Énis remélem,hogy a másik csomagbam tényleg az lesz aminek lennie kell! Van valakinek tippje, hogy hol érdemesebb beváltani, hogy benne legyen minden?

Vikicicca 2010.07.12. 15:48:34

@dina9865: Szia Dina!
Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról és leleveleztem velük, hogy át tudom venni később is. Mivel a kerületünkben van a székhelyük, így én elmenetem érte személyesen hozzájuk. DE szerintem ha egy forgalmas helyen vetted át, akkor a központban is ugyanaz van biztos... Esetleg nézzél olyan helyet, ahol kevesebben vannak, hátha ott még van valami régebbi csomag. Bár lehet, hogy az meg akkor már beszáradt! :(
De elvileg a következőt a kórházban kapod, illetve attól függ, hogy hol fogsz szülni!
Boldog, felhőtlen babavárást! Gyors, problémamentes szülést!

Nikike88 2011.05.17. 11:07:48

Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm!

Vikicicca 2011.05.17. 15:39:06

@Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, biztos meg tudják mondani, hogy mi a teendőd.
email címük: info@felicitas.hu
honlapjuk: www.felicitas.hu/


süti beállítások módosítása