Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

2009.12.25. - Karácsony

2010.01.03. 20:45 - Vikicicca

25-én átmentünk Jani családjához. A kicsinek vittünk pár szem sült krumplit és halrudacskákat. Sajnos Jani keresztanyja elég kemény, rágós rántotthusit szokott csinálni, ezért készültünk a hallal. ELőször krumplit nem akartunk vinni, de gondoltuk, hogyha darabosat viszünk, akkor azt egyedül is tudja enni. Persze elfelejtettük elvinni az etetőszékét! :(

Babus az úton el is aludt, de ahogy megállt a kocsi, rögtön felébredt. Beérve leültünk az asztalhoz enni. Édes volt Szonja, mert valahogy nem annyira szereti Jani keresztanyját. És úgy evett, hogy közben ahányszor ránézettIbire elkezdett sírni, de közben azért tömte a kaját.

Ibitől kapott egy könyvecskét, meg két babát, egy kismacit  és pár karácsonyfadíszt, olyat is amit jól meg lehet rágni. Ez az egyik dísz, nekem nagyon tetszik, este rögtön felraktam a fánkra.

 

Jani apukájától pénzt kaptunk. Robitól pedig kapott Szonja egy vizi játékot.

Már nagyon álmos lett délutánra, aztán felvettem az ölembe, rámfeküdt és elaludt, csak az volt a baj, hogy borzasztóan elzsibbadtam, így le kellett raknom őt, de aludt szépen vagy háromnegyed órát. Aztán eljöttünk, amikor felébredt.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr941643131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása