Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Szülinaphegyek!

2010.01.12. 13:53 - Vikicicca

Mivel nekem 5-én van, Szonjának meg 15-én, így kitaláltam, hogy együtt tartjuk meg 10-én. Közben kiderült, hgoy Évi és Bius hasmenéses. Jani apukájáék meg csak 10-én értek rá. Így mi családilag végülis 9-én megtartottuk a szülinapunkat.

Szonjának sütöttünk egy külön tortát. Csokisat. Én meg diósat kaptam.

Másnapra pedig egy túrósat csináltunk Jani családjához.

Egyik finomabb lett, mint a másik!

Szonja ezeket kapta:

- mászószőnyeg különböző állathangokkal

- mesélős zongora (ez még a karácosnyra vett cuccokkból maradt)

- kockabedobó zsiráf ( még ez is karácsonyra vett cucc, amit végülis elraktam neki)

- játszóasztal (tornyokkal, amiben felfújja a különböző cuccokat a levegő)

- fischer price mókalabdák (4 féle állatos)

- torta alakú zongora (ezt a kínai boltban vettem, jó hangos! :D)

Én pénzt kaptam innen is, onnan is!

Még majd Éviékkel és a keresztanyával ünneplünk valamikor.

Videók a szokott helyen:

vacakbaby.multiply.com/video

(Még feltöltés alatt, de elvileg nemsokára látható lesz!)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr661666373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása