Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Kardiológia és egyebek

2009.02.26. 19:27 - Vikicicca

2009.02.26.

Mára kaptunk időpontot a kardiológiára. Temészetesen dugóba kerültünk, úgyhogy kicsit elkéstünk, de nem volt gond, mert még így is várnunk kellett. A legmeglepőbb, hogy egy szobában van a kardiológia rendelés a fül-orr-gégészettel. (Az tök jó, hogy a szívbetegek itt jól elkapnak valamit...)

Egy idős bácsi a kardiológus. Amikor behívott minket az asszisztens, akkor még bent volt az előző. Addig szépen levetkőztettem a kicsit. Az asszisztensnő rárakta az EKG cuccokat. Persze megint nagy bőgés volt, mert kifeszítették a kezét, és amúgy is nagyon hisztis napja volt a kicsinek, alig aludtunk is, mert a fél éjszakát végigbőgte, mert állandóan a kezembe akart lenni... A dokibácsi meghallgatta. Szerencsére nem hallotta már a szívzörejt és az EKG is jó lett. Mindenesetre még 3 hónap múlva el kell mennünk, hogy mégegyszer megnézzék, hogy minden rendben van-e.

Ha már ott voltunk a kórházban, akkor átültünk a sebészetre, mert kicsit ki van fordulva a kicsinek a köldöke és a védőnő azt mondta, hogy sérvgyanús és valakinek mutassam meg. A doki egy bunkó volt, már amikor kijött, akkor olyan flegmán beszélt mindenkivel, hogy komolyan gondolkoztam, hogy be sem megyünk. Bent kérdezte, hogy mi van a kicsivel, mondom neki, hogy teljesen ki van fordulva a köldöke. (Persze pont akkor éppen vissza volt húzódva!) Erre odajött ránézett és megkérdezte, hogy miről beszélek. Mondom neki, hogy most éppen nincs, de totál kiszokott állni, erre nagy undorral egy ujjal hozzáért, rögtön ki is fordult, majd közölte, hogy spontán gyógyulni fog! Aztán nyomtatott egy csomó papirt, majd megjegyezte, hogy milyen ügyes vagyok, hogy magamtól tudom, hogy hol kell aláírni! Még akartam volna a sebészeten beszélgetni a véres kakiról is, úgyis ide akartak beküldeni a múltkor, de ezzel a bunkóval nem álltam le.

Utána még felszaladtam a koraszülött osztályra, mert múltkor vettek egy torok és orr váladékot, hogy annak mi lett az eredménye. Erre kiderült, hogy a torkában találtak valami baktériumot. Úgyhogy bevitte a dokinéni megvizsgálni a kicsit. De mindent rendben talált, kaptunk egy orrcseppet (ami igazából egy szemcsepp és ezt kell az orrba rakni), amit 5-ször kell egy nap adni. 2 hét múlva kontrollra vissza kell menni.

Aztán hazafelé bementünk a Mekibe. A kicsit is bevittem, úgyhogy most volt először életében egy Mekiben. Mondjuk elvittük a kaját, úgyhogy csak pár percet voltunk bent. A kicsit nem nagyon érdekelte, aludt végig. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr59965929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása