Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Biussal egész nap (majdnem)

2009.11.27. 11:10 - Vikicicca

Átjöttek Éviék tegnap, hogy egész nap itt lesznek, kiválogatjuk a gyerekruhákat, amiket kinőtt a Szonja, hogy Éviék elvigyék, ami az övék belőle. Utána megcsináltuk volna az adventi koszorút.

A kicsik jól elvoltak, a ruhákat sikerült kiválogatni. Utána megkajáltunk, aztán Bius nagyon elfáradt, teljesen kiborult. Megpróbálta Évi lerakni őt aludni, de nem akart nálunk aludni. Így gyorsan hazamentek.

Végül egyedül készítettem el az adventit nekik. (képek a hétvégi képeknél)

Aztán délután még átjöttek és itt voltak aztán addig, amíg Szonja nem álmosodott el. Persze este 7-kor. Így aludt egy órát, Éviék elmentek. Utána fürdés, evés. Aztán már nemakart aludni SZonja. Bírkóztam vele vagy egy órát, mire végre elaludt.

Pár kép Biusról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Éviék hoztak kukit és kibontottunk egy szezámmagos ropit. Ezt falatozta Szonja az ajtó mögött a "sarokban":

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr541556000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása