Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

PANIC

2009.10.09. 10:22 - Vikicicca

Rendesen bepánikoltunk, amikor szombat éjjel babus sírva kelt fel, és alig kapott levegőt. Tiszta takony volt és köhögött. Persze nagynehezen sikerült csak megnyugtatni és utána alig aludtunk, főleg én, hallgattam, ahogy szörcsög szegénykém. Még jópárszor felkelt éjjel.

Aztán másnapra egész jól lett, elmúlt a köhögése. Kevesebb lett a váladék is a nózijába. Így végül hétfőn már nem mentünk le a dokibácsihoz, mert teljesen jól volt. Aztán délutánra már nem annyira, egyfolytában laudt és hőemelkedése lett. Így a keddi Dévényi tonrát lemondtam. Aztán másnapra újra jól lett, sőt mostmár elmúlt teljesen az orrfolyás, meg a köhögés is.

Szerdán így elmentünk a neurológiára.

Csütörtökre megint kicsit betaknyolódott a babusom. Már annyira szörcsögött, hogy elővettem az orrszívó-porszívós cuccot és mondtam Janinak, hgoy bármennyire is ellene vagyunk, muszáj megtennünk. Végül Jani egyik kollégája jaánlotta Janinak, hogy ne tegye a porsívóra, hanem szívja szájjal. Így végül ennél maradtunk. Szépen ki is tudtuk szívni így. bár egyedül marha nehéz, de azért már megoldom.

Végülis mára (péntek) kicsit köhög a babus, de már nem taknyol. Azért ma lemegyünk a dokibácsihoz, mert nem akarok hétvégén ügyeletre menni. De elég jól van a kicsi, kicsit többet alszik ezen a héten, ami végülis nem baj, legalább kicsit tudok laptopozni! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr831438273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása