Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Egy koszton

2009.09.29. 21:34 - Vikicicca

Ma Szonja reggelire tápszert kapott, utána bevágott tízóraira két egész szilvát. Később, kicsivel előbb, mint 3 óra ugyanazt hamizta, amit mi is. Anya sárgaborsó főzeléket csinált. Annyira ízlett Szonjának, hogy el is fogyott a neki kitett adag, és mivel éppen itt volt Bianka is, így a végén már az övéből evett még pár kanállal. Utána olyan szépet aludt, már régóta nem aludt ekkorát napközben. Uzsonnára kapott rizst banánnal. Az is ízlett neki, egy marha nagy adagot megevett belőle. Utána újra szundizott egy jókorát. Persze meglett ennek a böjtje, mert 7-től már nagyon álmos volt, viszont elaludni nem bírt. Ez azt jelentette, hgoy próbált játszani, meg kicsit állni, de csak sírt, nyafogott, idegeskedett és egyfolytában mindenfelé eldőlt és beverte mindenbe a fejét. Nemrég aludt el végre!!!!!!

Remélem azért alszik majd reggelig, nem lesz gond. Én is megyek aludni, nagyon álmos vagyok. Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr681416845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása