Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Szonja névnap

2009.05.15. 16:57 - Vikicicca

 

Május 15. Szonja névnap.

 

A Szonja a Szófia orosz becézőjéből önállósult. A Szófia görög eredetű, jelentése: bölcsesség.

Szeretetét megfelelő mederben tartani, ez életének a feladata. A legfőbb erénye, hogy szinte mindent és mindenkit képes elfogadni. Hátránya viszont, hogy ez csak érzelmi alapon működik. Személyisége nagyon érzékeny, könnyen sérül, ezért szinte senki sem ismeri igazán.Sugározza magából a szenvedélyességet. Környezetétől biztonságot vár, ha jól érzi magát, akkor segít. Akiket szeret, azokért képes tűzbe menni. Képes mindent alárendelni párjának, és családjának. Harcol és küzd értük, mindent félretéve. Erejét nem a fizikuma, sokkal inkább a lelkisége adja, viszont ez szívósságot és kitartást ad. Hivatásában is az olyan területek a megfelelőek, ahol szükség van az érzékenységére. Viszont az önzés elgyengítheti és bizonytalanná teheti. Nagyon jó megérzésekkel és ösztönökkel rendelkezhet, ez azonban gyakran vezethet szenvedélyességhez. A felelősségvállalás gyakran okoz nehézséget.

 

 

Egy csomó ajándékot vettem neki:

egy lepkés készségfejlesztőt

egy nyuszis készségfejlesztőt

egy bohócos felhúzhatós zenélőt

egy nyuszis felhúzható zenélőt

egy virágos könyvecskét

egy egeres rágókás állatkát

két Teletubbies figurát, amiből az egyiket Biusnak adjuk és mindig cserélgetjük majd

egy csörgő forgó virágot

pár fa játékot

egy játék morzsaporszívót, de ez igazából majd kicsit később lesz jó játék neki

 

Ezekről a képet már feltettem a képtárba, később majd a buliról a fotók is felmennek, meg hogy mit kapott még másoktól.

http://picasaweb.google.hu/Vacakbaby/Nevnapom#

 

NAgy buli nem volt, a fél család beteg (Bius, Évi, Éva), így csak hármasban ünnepeltünk. Elmentünk a Camponába kicsit shoppingolni. A kicsi kapott teácskát.

Éviéktől kapott ruhácskába mentünk el, gyönyörű volt a kicsi benne. Mindig azt gondoltam, hogy nem leszek elfogult a kicsivel kapcsolatban, de nem tudom, hogy tényleg ennyire szép, vagy mégiscsak elfogult lettem??? De egyszerűen gyönyörűnek látom a kicsit.

Kapott egy csomó sms-t és emailt, meg telefont és egy képeslapot is!  Ezúton is köszönöm mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr761113293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása