Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Hétvége és szinte azóta is...

2009.03.18. 12:16 - Vikicicca

Szombaton a kicsi leendő keresztanyjának és az én keresztfiamnak a szülinapja volt, ahova természetesen hivatalosak voltunk mi is. Ezzel nem is volt gond, a gondok ott kezdődtek, amikor fel kellett öltöztetni a kicsit. Minden egyes mozdulattól elkezdett nyekeregni. Nagyon utálta, hogy kinyújtom a kezét, amikor ő becsukva akarja, meg ugye minek is keltettem fel... meg egyáltalán miért kell sapka, meg kabát??? ( és persze közben derült ki, hogy az első kiskabátját kinőtte. Már akkor jöttem rá, amikor feltuszakoltam rá) nagy nehézségek árán sikerült átmennünk. Még szerencse, hogy csak pár házzal odébb laknak... Aztán ott jót aludt, utána elmentünk sétálni. Ezt élvezte.

Aztán otthon kezdődött az egész elölről, vagyis folytatódott és azóta állandósult. Egyfolytában hisztizik mindenért. Ráadásul vasárnap végigordította a napot. Alig aludt valamit, azt is a kezünkben. Óránként lázat mértem, pelenkát cseréltem stb... hátha az a baj, de semmi. Aztán elég sokat hányt. Mármint nem olyan sok, de eddig nem csinálta. Most meg napok óta naponta egyszer. Úgyhogy elkezdtem felírni, hogy mikor és mennyit eszik, mikor kapott Infacolt és mikor hányt, vagy mikor bukott. (Ez a kettő szerintem teljesen más.) Aztán hétfőn délután felhívtam a dokit, hogy mégis mondjon már valamit. Azt mondta, hogy akár az infacoltól is lehet a hányás, merthogy mindig akkor hányt, amikor azt is kapott. De akár a túl sok evés, vagy a túl kevés is lehet, de mivel gyarapodik, így nagy gond nem lehet. megnéztem és egy nap olyan 500-600 ml között eszik, és egy hét alatt 250-280 grammot hízik. Ez teljesen jó a doki szerint. Azt tanácsolta, hogy adjunk neki kevesebbet és többször. Úgyhogy nagyjából két óránként próbálom etetni olyan 50 ml-el. Persze nem úgy eszik, mert valamikor egyáltalán nem kér még 2 óra múlva, van amikor nem is bírjuk megvárni a két órát, mert már majd meghal éhen. Ráadásul az adagok is teljesen változóak. Dehát ez az én gyerekem. Viszont azóta nem hányt, sőt nem is bukott! Abbahagytuk az Infacolt, és most Espumisant adok neki, azt lehet a kajájába is rakni... Jah és kicseréltük a cumisüvegen a cumit. Most aventes 1-es cumit kapott, ami 0 hónapos kicsiknek való. Szerintem ez vált be. Olyan a kialakítása, hogy nem tud levegőt nyelni, vagy legalábbis nem annyit. és nem tud annyira gyorsan, mohón enni vele.  és végre éjszaka egyszer aludt nem a kezünkben is! ugyan csak úgy, hogy előtte rajtam feküdt el és utána tudtam csak lerakni. De ez is valami! A többit úgy aludta, hogy vagy rajtam, vagy  a kezemben volt. Persze egyszer én voltam a hibás, mert úgy bealudtam, hogy csak a következő etetésnél ébredtem úgy, hogy a kicsi rajtam nyöszörgött, hogy éhes.

Jah és a legjobb, hogy most is mellettem fekszik és alszik, és nem rajtam. És ma már másodszor!!!!!!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr241009492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása