Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Vérvétel

2009.02.17. 19:26 - Vikicicca

2009.02.17.

Kaptunk egy levelet a SOTE-tól, hogy az első akármilyen vérvételt elszúrták és a háziorvossal ismételtessük meg. Ehhez küldtek valami papirt, amin kis szivacskorongok vannak és azokat kellett átitatni vérrel és úgy levélben visszaküldeni.

Dokibácsi mondta, hogy menjünk le a tanácsadásra és majd ott megcsinálja. Persze aznap apa dolgozott, így kénytelen voltam babakocsival lemenni. Mondjuk nincs annyira messze tőlünk, csak épp aznap szakadt le az a nagy hó és még a szél is fújt. Lefelé busszal mentünk. A dokibácsi teljesen odavolt, meg vissza, hogy ezt neki miért kell csinálnia, meg hogy mennyire sajnálja a kicsit megszúrni. Szonja meg szenzációs volt, mert sírt amikor kifeszítették a kezecskéjét, de akkor is csak egy picikét, merthogy ujjbegyből vették le a vért. Aztán szépen elaludt és végigaludta míg a dokibácsi megszúrta és szétnyomkodta az ujjacskáját, hogy jöjjön a vér belőle.

Jófej volt nagyon a dokibácsi, mert az egyik védőnő kérdezte tőle, hogy tud-e valamit segíteni, erre közölte vele, hogy adjon neki vért a kicsi helyett! :D

Utána abban a nagy hóban már gyalog jöttünk haza, mivel az orrunk előtt elment a busz. A következő meg fél óra múlva jött volna. Nem semmi ám 15 centis hóban tolni a kocsit. Azt hittem, hogy újból izomlázam lesz majd, de végülis nem lett.

A történethez hozzátartozik, hogy természetesen elfelejtettem azt a hülye papirt, amire a vért raktuk, így jópár nap múlva adtam fel. Remélem azért jó lesz így is és nem kell újra megismételni!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr84965925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása