Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

2009.12.26. - Karácsony

2010.01.03. 20:54 - Vikicicca

Éviékhez mentünk ezen a napon. Mondtam, hgoy kb. 11 felé indulunk. Előtte tíz perccel hívott Évi, hogy most ébredtek csak fel. Mondtam, hogy mi még úgysem készültünk el.

Reggelire megette Szonja még az ágyban a szokásos tápszeradagját. Ahogy megkajált, kimentünk a nappaliba és lementem egy kis töltött káposztáért magamnak. Muszáj korán ennem, mert mindig megviseli a gyomrom és így estig már kiheverem! Szonja ahogy meglátta a tányért, rögtön jött oda és tépte ki a kezemből. Így gyorsan adtam neki is.

Aztán majdnem 1 órakor sikerült átérnünk Éviékhez. Nagoyn édesek voltak a gyerekek együtt. Jókat játszottak. Bius kapott egy kiskocsit, amiben húztuk a gyerekeket. Szonja annyira élvezte, hangosan kacarászott.

Éviéktől kaptunk egy csomó ruhácskát és egy plüss macikát. Aranyos a maci, bár Szonját nagyon nem érdekli.

Ott megevett Szonja kb.5-6 hókiflit. Aztán ebédre töltött káposzta volt, bár szabolcsi (paradicsomos). Kicsit izgultam, hogy SZonja nem fog enni belőle, hiszen reggelire is azt ettünk. De hoztam neki másik kaját, úgyhogy végülis mindegy volt.

Két nagy tölteléket benyomott és utána még evett egy kis kenyeret. Éviék is csak nézték...

Aztán hazamentünk, Szonja már fáradt volt. Bius szegény annyira fáradt volt, hogy ő már nem is evett velünk, mert előbb le kellett fektetni.

 

 

További képek:

picasaweb.google.hu/Vacakbaby/Karacsony#

Délután átjött UZS (Szonja leendő keresztanyja) hozott Szonjának két játékot. Egy zongorás zenélő játékot és egy vonatos montessorit. Szonja mindkettőnek örült. De a legjobban egy csokimikulásnak, amit rögtön neki is kezdett enni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr111643163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása