Új élmény

Egy új élmény számunkra!

A kicsikénk

Katt ide!!!!

Utolsó kommentek

  • Vikicicca: @Nikike88: Szia Niki! Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, annyira kedvesek és segítőkészek, bi... (2011.05.17. 15:39) Felicitas csomagok
  • Nikike88: Sajnos én nem kaptam kupon!Nem tudjátok hogy lehet e kérni utólag?Köszönöm! (2011.05.17. 11:07) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @dina9865: Szia Dina! Nekem két hónappal előbb jött a babám, így kicsit lemaradtam a kiváltásról é... (2010.07.12. 15:48) Felicitas csomagok
  • dina9865: Én Budapesten az Europarkban a Photo hall-ban váltottam be a kupont és nekem is csak egy cumi egy ... (2010.07.10. 11:57) Felicitas csomagok
  • Vikicicca: @jutka711: Szia Jutka! Valahol olvastam egyszer, hogy mindig más a csomag, attól függ, hogy éppen ... (2010.07.07. 14:48) Felicitas csomagok
  • Utolsó 20

Névnapok

Látogatók eddig

Jelenlévők

Eytannal

2009.11.27. 10:50 - Vikicicca

Átjött Eytan, levittem hozzá Szonját. Éppen akkor űrített ki anya egy ruhaszárító kosarat (abban voltak még az új konyhaszekrénybe beraknivalók), így beleraktam Szonját az asztal tetjén. Gondoltam onnan legalább nem esik ki egykönnyen. Meglátta Eytan, rögtön jött, hogy ő is akar odamenni, úgyhogy Szonját kiemeltük, beraktam Eytant, majd Szonját a lábára ültettük. Aztán adtunk nekik kekszet.

Édesen nyammogtak. Aztán Eytanért jött az anyja, mondtuk neki, hgoy adjon puszit Szonjának. Próbálkozott szegénykém megint lesmárolni Szonját, de végül Szonja ellökte. A fényképeken majd látszik valamennyire.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr241555963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása